Apple je nedavno objavio smanjenje svoje prognoze prodaje iPhonea zbog slabijeg poslovanja u Kini. Očekuje se da će ukupni prihod kompanije biti čak 6 milijardi dolara ispod očekivanja Wall Streeta. Prodaja iPhonea u prvom kvartalu dostigla je iznos od 69,70 milijardi dolara, ali prodaja u Kini u decembarskom kvartalu bila je manja od očekivanja analitičara. Konkurencija u Kini je u porastu, posebno od strane Huawei telefona i preklopnih telefona. Pored toga, aktuelni kvartal očekuje se pad prihoda za najmanje 5 milijardi dolara u odnosu na prethodnu godinu. Slušalice i pametni satovi također su doživjeli pad prodaje, dok se očekuje da će prodaja iPhonea u drugom kvartalu biti najniža od početka pandemije COVID-19. Iako Apple planira lansirati Vision Pro headset, ne očekuje se da će donijeti značajne prihode u sljedećim godinama.

Apple smanjuje prognozu prodaje iPhonea uslijed slabijeg poslovanja u Kini

Pad prodaje iPhonea

Uprkos dominantnoj poziciji koju ima na tržištu pametnih telefona, Apple se suočava s izazovima u vezi s padom prodaje iPhonea. Prodaja iPhonea u prvom kvartalu ove godine bila je ispod očekivanja, što je dovelo do smanjenja ukupnog prihoda kompanije. Wall Street je predvideo da će Apple ostvariti prihod od 6 milijardi dolara manje od očekivanog iznosa. Ovaj pad prodaje može se pripisati slabljenju poslovanja u Kini, koja je jedno od najvažnijih tržišta za Apple.

Prodaja iPhonea u prvom kvartalu iznosila je 69,70 milijardi dolara. Međutim, ova cifra je ispod očekivanja, što je izazvalo zabrinutost među investitorima. Posebno zabrinjavajuće je to što je prodaja iPhonea u Kini u decembarskom kvartalu iznosila samo 20,82 milijarde dolara, što je manje od očekivanja analitičara. Ovaj pad prodaje iPhonea u Kini pokazuje da se Apple suočava s konkurencijom i izazovima na jednom od najvećih svjetskih tržišta.

Prognozira se da će isporuke iPhonea opasti do 15% u 2024. godini. Ova prognoza pokazuje da se Apple suočava sa sve većom konkurencijom na tržištu pametnih telefona. Uz rast popularnosti Huawei telefona i preklopnih telefona, Apple se mora prilagoditi promjenama u potražnji i konkurenciji na tržištu.

Konkurencija u Kini

Jedan od ključnih faktora koji doprinose padu prodaje iPhonea u Kini je sve veća konkurencija na tržištu. Huawei telefoni su postali izuzetno popularni među potrošačima u Kini, što je dovelo do smanjenja prodaje iPhonea. Huawei je uspio privući potrošače s visokokvalitetnim kamerama, moćnim performansama i konkurentnim cijenama. Apple se suočava s izazovom da zadrži svoju poziciju na tržištu u konkurenciji s tako jakim igračem kao što je Huawei.

Također, rastu popularnost preklopnih telefona na tržištu u Kini. Ovi telefoni pružaju potrošačima fleksibilnost i praktičnost koristeći inovativne tehnologije preklopnih ekrana. Ova nova kategorija pametnih telefona dobija sve više pažnje potrošača i predstavlja direktnu konkurenciju tradicionalnim telefonima, uključujući iPhone.

Apple smanjuje prognozu prodaje iPhonea uslijed slabijeg poslovanja u Kini

Pad prihoda u aktuelnom kvartalu

U aktuelnom kvartalu očekuje se pad prihoda za najmanje 5 milijardi dolara u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj pad prihoda može se pripisati smanjenju prodaje iPhonea i slabom performansu drugih Apple proizvoda. Ipak, postoji jedan segment poslovanja kompanije koji doživljava rast – Apple-ove službe.

Apple-ove službe bilježe rast u prihodima. Ovo uključuje usluge poput Apple Music, Apple Pay i iCloud. Ova diverzifikacija poslovanja omogućava kompaniji da kompenzuje pad prodaje iPhonea i ostvari stabilan prihod iz drugih izvora. Međutim, prodaja slušalica i pametnih satova nije uspjela dostići očekivanja, što je dodatno doprinijelo padu prihoda u aktuelnom kvartalu.

Apple smanjuje prognozu prodaje iPhonea uslijed slabijeg poslovanja u Kini

Lansiranje Vision Pro headseta

Apple je najavio lansiranje Vision Pro headseta, ali se ne očekuje da će donijeti značajne prihode u sljedećim godinama. Vision Pro headset je VR (Virtual Reality) uređaj koji će omogućiti korisnicima da se urone u virtuelni svijet. Ovaj headset je namijenjen korisnicima koji žele da dožive VR iskustva visokog kvaliteta.

Iako je očekivano da će Vision Pro headset privući pažnju potrošača, analitičari nisu sigurni da će donijeti značajne prihode za kompaniju u bliskoj budućnosti. Ipak, lansiranje ovog proizvoda pokazuje da Apple nastavlja s inovacijama i razvojem novih tehnologija.

Apple smanjuje prognozu prodaje iPhonea uslijed slabijeg poslovanja u Kini

Najniža prodaja iPhonea u drugom kvartalu

Očekuje se da će prodaja iPhonea u drugom kvartalu biti najniža od početka pandemije COVID-19. Pandemija je imala značajan uticaj na globalno tržište i potrošačku potražnju. Kao rezultat toga, Apple je suočen s izazovima u održavanju prodaje iPhonea i ostvarivanju stabilnih prihoda.

Putem različitih marketinških strategija i inovacija, Apple će nastojati privući potrošače i povećati prodaju iPhonea u drugom kvartalu. Međutim, konkurencija na tržištu i ekonomske posljedice pandemije mogu predstavljati prepreke za kompaniju. Apple će se morati prilagoditi tržišnim uslovima i odgovoriti na nove izazove kako bi održao svoju poziciju i ostvario stabilan rast.

Apple smanjuje prognozu prodaje iPhonea uslijed slabijeg poslovanja u Kini

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam pružila bolje iskustvo pregledavanja. Pregledavanjem ove web stranice, slažete se s našom upotrebom kolačića.